Returnering og ombytning
Du har 14 dages fuld returret efter du har modtaget dine varer. Du kan returnere din vare til os så længe varen er ubrugt og med origanal mærkning og embballage.
- Køb en returlabel gennem vores returportal
- Din returlabel vil blive sendt til den email adresse som er udfyldt på ordren
- Pak dine varer forsvarligt og påsæt den forudbetalte pakkelabel på pakken
- Indlever pakken i din nærmeste PostNord pakkeshop
Bemærk det koster 39 kr. hvis du køber en returlabel gennem vores returportal. Det er ikke et krav at benytte vores pakkelabel.
Køb pakkelabel via vores returportal her
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.
Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist hvis varens værdi er forringet. Dette kan ske hvis:
- Du har taget varen i brug
- Varen er beskadiget
- Varen overholder ikke kravene for returnering, der følger af mærking og embalage
- Ved køb af støvler er skoæsken blevet benyttet som forsendelsesembalag
Når vi har behandlet din returnering, tilbageføres beløbet for de købte varer til betalingsmidlet du har benyttet indenfor 10 dage.
Ombytning
Ønsker du at ombytte din vare til en anden størrelse, farve mm. tilbyder vi gratis returforsendelse. Ved ombytning af vare gør vi opmærksom på at du skal betale fragtgebyr for den nye vare som du ønsker tilsend. Hvis du ønsker at ombytte din vare skal du kontakte os på mail.
Hvor lang tid har jeg til at returnere en vare?
Fortrydelsesretten på 14 dage gælder fra du får udleveret pakken.
Hvor længe går der før min returpakke bliver modtaget?
Vi modtager oftest din returpakke 2 dage efter indlevering.
Modtagelse af forkert vare eller størrelse
Selvom vi gør hvad vi kan for at pakke din ordre korrekt, så kan der desværre ske fejl. Ved fejl sender du os blot en mail på kundeservice@pamrideudstyr.dk, med besked om at du har modtaget en forkert vare. Herefter vil vi finde en løsning hurtigst muligt og give dig besked. Det er vigtigt at du kontakter os inden du sender din pakke retur.
Returnering af reklamation
For at reklamere over en vare skal du kontakte os på kundeservice@pamrideudstyr.dk
Vi skal bruge følgende informationer ved en reklamation:
- Ordrenummer
- Beskriv fejl eller mangler på varen
- 3-4 billeder af varen. Det er vigtigt at du fremsender os billede af varen i sin helhed, forfra, bagfra og et billede af selve fejlen/manglen
- Alle reklamationer skal sendes til os på mail, hvorefter vi vil behandle sagen og give dig svar inden for 2-5 dage. Enhver returnering af en reklamation skal være aftalt og godkendt på forhånd.
Reklamationen skal ske i rimelig tid fra at du konstatere fejlen/manglen på varen. Ved rettidig reklamation kan du enten få varen repareret, ombyttet, få afslag i den originale pris eller få pengene retur, hvordan sagen bliver behandlet kommer an på fejl/mangler og varens tilstand.